We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.
Heb je vragen over de bezorging van je tijdschrift of is je tijdschrift niet geleverd? Via deze link kun je direct een bezorgklacht indienen.
Direct contact met één van onze medewerkers?
BelProducten die niet door de brievenbus kunnen worden verstuurd met een Track&Trace code. Om de voortgang van je bestelling te controleren krijg je een bevestiging van je bestelling per e-mail. Hierin staat een Track&Tracenummer van je bestelling. Je kunt zelf op de website van Track&Trace jouw bestelling volgen. Als jouw pakket wel door de brievenbus past ontvang je geen Track&Trace code.
Wanneer een pakket niet op het afleveradres afgeleverd kan worden, wordt het bij de buren aangeboden. (Dit geldt niet voor bestellingen die door de brievenbus kunnen) Als het pakket ook bij de buren niet afgeleverd kan worden, wordt het de volgende dag nog een keer aangeboden. De kans is dus aanwezig dat de bestelling dan een dag later wordt ontvangen.
Als het pakket ook de tweede keer niet afgeleverd kan worden, wordt er door de medewerker van PostNL een bericht in je brievenbus achtergelaten. Daarop staat bij welk postkantoor of PostNL Servicepunt jij of de geadresseerde de bestelling kan ophalen. Hiervoor heb je drie weken de tijd.
De zitzakken worden alleen op het bezorgadres geleverd waarbij er om een handtekening wordt gevraagd. Wanneer je niet thuis bent wordt het pakket nogmaals aangeboden.
Tevens zijn er artikelen die als briefpost worden verzonden. Deze kunnen ten alle tijde bezorgd worden indien je een brievenbus van normale afmetingen bezit.
Donaldduck.nl/shop maakt het mogelijk om op elk gewenst adres je bestelde product af te leveren. Je vult namelijk tijdens de bestelling een betaal adres en een gewenst afleveradres in. Het is NIET mogelijk om jouw bestelling in te laten pakken.
Bij de zitzakken wordt er om een handtekening gevraagd bij aflevering, houdt hier rekening mee bij het opgeven van het verzendadres.