Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Duckstadshop.nl

De Donald Duck Shop is de vrolijkste webwinkel van Nederland. Zoek je iets van Donald Duck of zijn vrienden, dan zit je hier helemaal goed. Neem een abonnement op je favoriete Disney tijdschrift en leg de leukste producten in je winkelmandje, een Donald Duck dekbedovertrek bijvoorbeeld. Volgens luilak Gijs Gans lig je daar prinsheerlijk onder. En mocht je nou net als Goofy al je strips laten slingeren, bewaar je Donald Duck's dan in zo’n handige verzamelband. Of heb je liever de nieuwste pocket? Dan kan natuurlijk ook, want wat je ook zoekt, je vindt het in de Donald Duck Shop. Oh ja, je kunt alle producten en abonnementen natuurlijk ook cadeau geven!  

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Bel 088 - 550 01 43
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

 

 

Veelgestelde vragen

1

Veiligheid en privacy

Donaldduck.nl/shop garandeert je veiligheid en privacy:

  • Op een beveiligde internetverbinding bij je betaling
  • Met transparante algemene voorwaarden
  • In je privacy verklaring
  • Donald Duck Shop is onderdeel van Sanoma B.V.
  • Gegarandeerde retourgarantie

Veilig en vertrouwd

  • 30 dagen gratis retourgarantie. (Ruilen zonder huilen!)
  • Boven de € 50,00 gratis verzending. (Tip van Dagobert Duck: gratis is altijd goed!)
2

Abonneekorting

Abonnees van Duck titels (Donald Duck Weekblad, Donald Duck Extra, Donald Duck Junior, Katrien Duck) ontvangen 10% abonneekorting op alle producten behalve pockets, albums en boeken in verband met de vaste boekenprijzen.

 

3

Bestellingen & Betalingen

1

Hoe bestel ik producten in de Donald Duck Shop?

In vier gemakkelijke stappen doorloop je het bestelproces. De volgende stappen die je doorloopt zijn:

Je winkelwagen

Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW. Wanneer je een bestelling wilt plaatsen klik je op de winkelwagen knop. Mocht je nog niet klaar zijn met bestellen, dan kun je gewoon verder winkelen. De totale bestelling kun je afronden door terug te gaan naar de winkelwagen.

Heb je jezelf bedacht? Dan kun je gemakkelijk het product uit je winkelwagentje verwijderen door op de prullenbak te klikken.

Je gegevens

Om de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren hebben wij je adresgegevens nodig. Deze gegevens blijven strikt vertrouwelijk.

Veilig betalen

Wij bieden de volgende betalingsmogelijkheden:
iDeal, Creditcard Visa en Mastercard

Extra korting voor abonnees

Abonnees van Duck titels (Donald Duck Weekblad, Donald Duck Extra, Donald Duck Junior, Katrien Duck) ontvangen 10% abonneekorting op alle producten behalve pockets, albums en boeken, in verband met de vaste boekenprijzen. De korting wordt automatisch verrekend in je winkelmandje op basis van jouw postcode en huisnummer.

Extra korting voor abonnees

Abonnees van Duck titels (Donald Duck Weekblad, Donald Duck Extra, Donald Duck Junior, Katrien Duck) ontvangen 10% abonneekorting op alle producten behalve pockets, albums en boeken, in verband met de vaste boekenprijzen. De korting wordt automatisch verrekend in je winkelmandje op basis van jouw postcode en huisnummer.

2

Wat als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?

Na iedere order ontvang je een orderbevestiging, wanneer je deze niet hebt ontvangen is het verstandig om jouw afschriften te checken of de bestelling wel is afgeschreven. Wanneer de bestelling wel van je rekening is afgeschreven maar je na 60 minuten nog geen orderbevestiging in de mail hebt ontvangen kun je in de spambox van je mail kijken. Mocht je echt geen bevestiging hebben ontvangen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via tel: 088-5500107 of het contactformulier.

3

Wat als ik mijn bestelling wil wijzigen of annuleren?

Neem contact op met onze klantenservice via tel: 088-5500107 of ons contactformulier.

4

Bezorgen & Retourneren

1

Waar kan ik producten uit de Donald Duck Shop laten bezorgen?

De producten in de Donald Duck Shop zijn door heel Nederland leverbaar, helaas levert de Donald Duck Shop niet in België of overige landen binnen en buiten Europa.

2

Wat betaal ik voor de verzending van de producten?

Tot € 50,- betaal je € 1,95 verzendkosten per bestelling. Voor bestellingen boven €50,- betaal je geen verzendkosten.
Bij gepersonaliseerde producten kunnen de verzendkosten afwijken. De prijzen voor het verzenden van gepersonaliseerde producten kun je vinden op de site waar je naartoe wordt doorgelinkt als je een bestelling van een gepersonaliseerd product besteld.

3

Hoe lang is de levertijd?

  • We leveren zo snel mogelijk!
    Indien de producten uit jouw bestelling op voorraad zijn wordt de order direct verwerkt en kun je de verzending de volgende werkdag in huis verwachte. Het kan zijn dat je bestelling er bij de vervoerder langer over doet dan 1 dag. In 98% van de gevallen wordt het echter wel de volgende dag bezorgd. Dit geldt voor elk product, tenzij anders bij het product staat aangegeven op onze website tijdens het bestellen.
  • Direct uit voorraad leverbaar
    Bij elk product vind je de actuele voorraadstatus van ons magazijn. Er zijn ook producten die via partnerbedrijven worden verzonden, veelal is de levertijd dan langer.
  • Bezorging is nog niet binnen
    Donaldduck.nl/shop doet er alles aan om je bestelling te verwerken en het zo snel mogelijk bij je af te leveren. Mocht je na 3 werkdagen nog geen producten hebben ontvangen terwijl deze wel op voorraad zijn? Neem dan contact op met de klantenservice via telefoonnummer 088-5500107 of contactformulier.
  • Gepersonaliseerde producten
    Omdat deze producten speciaal voor jou gemaakt worden duurt het maak- en verzendproces iets langer. Levertijd hiervoor is 2 tot 4 werkdagen. Let op, omdat deze producten speciaal voor jou gemaakt worden kun je deze niet retourneren.
  • Zitzakken
    De zitzakken worden op bestelling gemaakt en vanuit de leverancier direct bij jou geleverd. De afzender van het pakket is daarom niet de Donald Duck shop maar Zitzakkenwinkel.nl. Mocht het artikel niet aan jouw wensen voldoen dan kun je contact opnemen met de klantenservice telefoonnummer 088-5500107 of via het contacformulier.
4

Wordt een bestelling altijd in 1x geleverd?

Dit hoeft niet het geval te zijn. Wanneer jouw order bestaat uit meerdere producten wordt er gekeken wat er op voorraad is, deze worden direct verzonden. De producten die op dat moment niet op voorraad zijn worden later toegestuurd. Hier worden geen extra verzendkosten voor in rekening gebracht.

5

Bezorging

1

Krijg ik een Track & Trace code om mijn bestelling te volgen?

Producten die niet door de brievenbus kunnen worden verstuurd met een Track&Trace code. Om de voortgang van je bestelling te controleren krijg je een bevestiging van je bestelling per e-mail. Hierin staat een Track&Tracenummer van je bestelling. Je kunt zelf op de website van Track&Trace jouw bestelling volgen. Als jouw pakket wel door de brievenbus past ontvang je geen Track&Trace code.

2

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Wanneer een pakket niet op het afleveradres afgeleverd kan worden, wordt het bij de buren aangeboden. (Dit geldt niet voor bestellingen die door de brievenbus kunnen) Als het pakket ook bij de buren niet afgeleverd kan worden, wordt het de volgende dag nog een keer aangeboden. De kans is dus aanwezig dat de bestelling dan een dag later wordt ontvangen.

Als het pakket ook de tweede keer niet afgeleverd kan worden, wordt er door de medewerker van PostNL een bericht in je brievenbus achtergelaten. Daarop staat bij welk postkantoor of PostNL Servicepunt jij of de geadresseerde de bestelling kan ophalen. Hiervoor heb je drie weken de tijd.

De zitzakken worden alleen op het bezorgadres geleverd waarbij er om een handtekening wordt gevraagd. Wanneer je niet thuis bent wordt het pakket nogmaals aangeboden.

Tevens zijn er artikelen die als briefpost worden verzonden. Deze kunnen ten alle tijde bezorgd worden indien je een brievenbus van normale afmetingen bezit.

3

Kan ik ook een ander bezorgadres opgeven?

Donaldduck.nl/shop maakt het mogelijk om op elk gewenst adres je bestelde product af te leveren. Je vult namelijk tijdens de bestelling een betaal adres en een gewenst afleveradres in. Het is NIET mogelijk om jouw bestelling in te laten pakken.

Bij de zitzakken wordt er om een handtekening gevraagd bij aflevering, houdt hier rekening mee bij het opgeven van het verzendadres.

6

Retourneren

1

Mag ik producten uit de Donald Duck shop retourneren?

Je hebt recht op 30 dagen retourgarantie.
Alle goederen kunnen binnen 30 dagen GRATIS aan ons worden geretourneerd. Bij (onnodig) gebruik of schade kunnen wij kosten in rekening brengen voor de ontstane waardevermindering.

Uitzondering hierop zijn alle gepersonaliseerde producten. Deze zijn speciaal voor jou gemaakt en kunnen daarom niet geretourneerd worden.

2

Hoe kan ik mijn artikel(en) retourneren?

Neem contact op met de klantenservice via 088-5500107 of via het contactformulier en volg de instructies op

3

Wil je een vervangend artikel en/of ruilen?

Neem contact op met de klantenservice via 088-5500107 of via het contactformulier en volg de instructies op.

4

Wanneer kan ik mijn geld terug krijgen?

Zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat we het product retour hebben ontvangen.

5

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Retourneren binnen 30 dagen is kosteloos. Retourneringen dienen - indien redelijkerwijs mogelijk - ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos te worden geretourneerd.

6

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

Je hebt het recht uw bestelling binnen 30 dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 30 dagen, waarna de garantieperiode in werking treedt. Houd bij het retour zenden met onderstaande rekening:

  • Retourzendingen gelden niet voor gepersonaliseerde artikelen;
  • Retourzendingen graag - indien redelijkerwijs mogelijk - ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos worden geretourneerd.
7

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) jouw bestelling is beschadigd, neem contact op met de klantenservice via 088-5500107 of via het contactformulier.

7

Actievoorwaarden

Abonneekorting

In de Duckstadshop vind je de allervrolijkste Duck-artikelen en als abonnee profiteer je standaard van 10% korting op geselecteerde producten!

Let op: i.v.m. de vaste boekenprijs is het wettelijk niet toegestaan om korting toe te passen op pockets en boeken in de Duckstadshop.

Gebruik maken van deze korting in de Duckstadshop is eenvoudig: tijdens het invullen van je gegevens zal ons systeem aan de hand van je postcode en huisnummer herkennen dat je Donald Duck abonnee bent. Dat betekent dat er geen kortingscode nodig is om 10% korting te krijgen op onze producten.

8

Garantieperiode

Donald Duck Shop garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Als dat niet zo blijkt te zijn neem dan gerust contact op. Wij zullen de garantie afhandeling met de fabrikant volledig verzorgen. Voor de geleverde producten geldt een garantie zoals de leveranciers deze bieden. Deze gelden naast de wettelijke regelgeving omtrent garantie en conformiteit. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Er kan geen sprake zijn van garantie indien:

  • De slijtage als normaal kan worden beschouwd.
  • Er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder reparaties uitgevoerd door andere, dan de door de fabrikant aangewezen, service- of reparatiediensten.
  • Er gebreken zijn ontstaan die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend gebruik of onoordeelkundig gebruik.
  • Er beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.

Heb je klachten over een product neem dan contact op met onze klantenservice via 088-5500107 of het contactformulier.

9

Klachten

Hoe dien ik een klacht in?

Het kan zijn dat je een klacht hebt over een geleverd product of over onze dienstverlening. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Neem contact op met onze klantenservice via TEL: 088-5500107 of Contactformulier

Uiteraard kun je ook een klacht per post opsturen, dit kan naar dit adres:
Sanoma B.V.
T.a.v. Klantenservice Donald Duck Shop
Postbus 40079
2130 KW Hoofddorp

10

Gepersonaliseerde producten

De gepersonaliseerde producten worden geleverd via Personalgift.nl. Vanuit de Donald Duck shop link je door naar www.personalgifts.nl, je bestelt de producten volgens de daar geldende voorwaarden.

Levertijd
Omdat deze producten speciaal voor jou gemaakt worden duurt het maak- en verzendproces iets langer. Levertijd hiervoor is 2 tot 4 werkdagen. De afzender van het product is Personalgifts.
Retouren
De gepersonaliseerde producten worden speciaal voor jou gemaakt worden kun je deze niet retourneren. Heb je vragen of klachten over een gepersonaliseerd product, neem dan contact op met Personal Gift. https://www.personalgifts.nl/help

11

Algemene voorwaarden

Wanneer je een bestelling plaatst bij Donaldduck.nl/shop stem je in met de (gebruikelijke) algemene voorwaarden. Ook hier staat het retourproces nader beschreven.

 

Direct contact met één van onze medewerkers? Bel 088 - 550 01 43 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur